במרכז המטפלים "ילאנג ילאנג" עיסוי שוודי ועיסוי רקמות עמוק מקצועי ומותאם אישית ממיטב המטפלים המנוסים בארץ. "ילאנג ילאנג" בשבילך לשיפור הבריאות והאיזון ההרמוני של הגוף.

עיסוי שוודי מעודד זרימה תקינה של מערכת הדם ופעולה מאוזנת של בלוטות הלימפה. עיסוי שוודי, הנעשה בשילוב שמנים, מבוצע ברמות לחץ משתנות, בהתאם לבקשת המטפל. לאחר הטיפול מורגשת תחושת רוגע, נינוחות, רפיון, שחרור וזרימה נעימה.
עיסוי שוודי

עיסוי רקמות עמוק מטפל בשכבות השטחיות והעמוקות של השרירים בגוף. הטיפול משמש לפתיחת חסימות הנובעות משרירים מכווצים, והכי חשוב, הטיפול יעיל במיוחד בכך שהוא עוזר למטופל להבין מהו מקור הכאב.

להבדיל מעיסויים אחרים, עיסוי רקמות עמוק מבוסס על תפיסה הוליסטית, אשר רואה קשר בין הכרה והבנה של מערכת השלד והשרירים מצד אחד ועל גוף ונפש מהצד השני. השיטה מבוססת על הנחה מרכזית שיש לשרירים בגוף האדם יכולת לאצור אנרגיה, לשמר זיכרון בשריר מטראומות מהעבר. רגשות וזיכרונות אלה מקבלים ביטוי בהיווצרות כאבים. מטרת הטיפול, מלבד הקלה על הכאב הפיזי, היא לאפשר למטופל לרדת לשורש הבעיה מבחינה רגשית ולאתר את הקשר בין הרגשות לכאב הפיזי. המטופל יבין כי הגוף השתמש בהגנה פיזית ורגשית, שבאה לידי ביטוי בכאב שמהווה סימפטום של הגוף שנועד ליצור הגנה. מטרת הטיפול הינה לאפשר למטופל להבין כי מצב של שחרור של השרירים יתאפשר מתוך הבנת מקור היווצרות הכאב.

עיסוי רקמות עמוק אפקטיבי בסיטואציות בהן קיים כאב כרוני המלווה את המטופל לאורך זמן ממושך, הוא מתאים במצבים של כאב בשל שריר קצר, כאשר יש הידבקויות של רקמות השרירי וקשרים (Trigger Points).

כאשר מבצעים עיסוי רקמות עמוק ניתן להשתמש במגוון רב של טכניקות, כולן ידניות. הטיפול ממוקד באזור מסוים, ולא בכל הגוף כפי שנהוג בעיסויים רגילים. רמת העומק של הטיפול משתנה מאדם לאדם מפני שזהו אספקט אינדיבידואלי. העיסוי העמוק לעיתים כואב, אולם הוא מופעל באופן כזה שמעניק טיפול חוויתי ומהנה, והכי חשוב – מדובר בטיפול המאפשר למידה נרחבת.

 gngj reee aaa

טכניקות עיסוי רקמות עמוק

פעולות עיסוי ידניות המשלבות גיהוץ שריר, חיכוך, לחיצה על נקודות טריגר וביצוע מתיחות. המטפל משתמש באמות, מרפקים, כפות ידיים ועוד. המטפל מאתר את הגידים, השרירים והרצועות אשר בהם יש הידבקויות ובוחן את מקור הכאב ברקמות השריר השטוחות והעמוקות. המטפל יאריך שרירים מכווצים על ידי לחץ לעומק השריר. המטפל מבצע טכניקה שנקראת אקטיויזציה המגייסת את המטופל תוך כדי טיפול לבצע יחד עם המטפל תרגול לשריר המסויים במטרה להפעיל אותו נכון.

 

 

עיסויים נוספים:

ילאנג ילאנג בשבילך במרכז ובשרון.