דיקור סיניבמרכז המטפלים "ילאנג ילאנג" דיקור סיני מקצועי ומותאם אישית ממיטב המטפלים המנוסים בארץ. "ילאנג ילאנג" בשבילך לשיפור הבריאות והאיזון ההרמוני של הגוף.

דיקור סיני הוא אחד משיטות הטיפול העתיקות ביותר. פרקטיקה זו מהווה חלק אינטגראלי ממכלול הטיפול ברפואה סינית. דיקור סיני מתבצע על גבי נקודות דיקור בגוף שלנו. בגוף האדם עוברת רשת מסועפת של ערוצי אנרגיה הנקראים מרידיאנים. הרפואה הסינית מתבססת על החיבור האדוק בין הגוף לנפש. הרפואה הסינית מאבחנת את האדם לפי תיאוריות היין והיאנג, חמשת האלמנטים,המרידיאנים והצי'. בעזרת דיקור סיני, תוספי תזונה ותזונה מומלצת אישית, תחול במטופל זרימת אנרגיה שתביא למצב רצוי טבעי ומאוזן. כאשר ישנה בעיה בריאותית או נפשית כל שהיא, זרימת האנרגיה נפגמת, משהו תקוע. המטפל מאבחן היכן ישנה תקיעות ומדקר את הנקודות המרידיאניות המקושרות לאברים בהם נמצא החוסר או העודף באנרגיה.

דיקור סיני זוהי תורה אשר החלה את דרכה בסין לפני למעלה מאלפיים וחמש מאות שנים והיא מהווה למעשה תמיכה לרפואה האלטרנטיבית, ואחת משיטות הטיפול המרכזיות ביותר, כאשר טיפולים נוספים יהיו טיפולי תזונה, טיפול בצמחי מרפאה ועוד.

דיקור סיני נמצא יעיל במגוון רחב של בעיות בריאותיות, כמו עודף משקל, חוסר איזון הורמונאלי בגוף, כאבים כרוניים, בעיות חרדה מתח נפשי ועוד. דיקור סיני נמצא יעיל מאוד ומסייע לטפל בבעיות פוריות.

מטרת הדיקור הסיני לשחרר את הצי' ,אותה אנרגיית החיים הזורמת במרידיאניים. לצי' יש נטייה לצאת מאיזון, הבא לידי ביטוי בעודף או חוסר צי', אשר יכול לגרום לתפקוד לקוי של המערכת החיסונית או תחושת עייפות. דיקור סיני מסייע לזרימה טבעית וחופשית של האנרגיה בגוף.

IMG_7431-1הטיפול באמצעות דיקור סיני אינו כואב, ולמעשה, דקירת המחטים כמעט ואינה מורגשת. הטיפול נמשך פרק זמן של כעשרים דקות מרגע דקירת המחטים, כאשר המדקר יחליט באילו נקודות לטפל, לאחר בדיקה ואבחון אישי ומוקפד של המטופל.

אצלנו בבית ילאנג ילאנג תוכלו לקבל את מכלול הטיפולים המשלימים להם תזדקקו וכך גם טיפול של דיקור סיני כטיפול משלים לסדרת הטיפולים אשר תותאם לכם באופן אישי.

ילאנג ילאנג בשבילך במרכז ובשרון