נשים מכל רחבי העולם עושות מאמצים כדי להיטיב עם עור הפנים שלהן. אף אחת לא מקבלת בנחת את סימני הזקנה, הקמטים, הכתמים, עור רפוי או מצולק.

הטיפולים המוצעים היום בתחום הצערת העור Anti-Aging עושים שימוש בחומרים שונים, לעיתים גם כימיים, על מנת להמריץ את עור הפנים, פילינג, קילופים למיניהם ואף ניתוחים פלסטיים. לא פשוט להיות יפה.

מסתבר שישנם גם טיפולים מצוינים להצערת העור אשר מבוצעים באופן טבעי לגמרי.

הבשורה החדשה בתחום טיפולי הפנים הטבעיים מתבססת על הרפואה סינית.
התיאוריה מאחורי השיטה זהה לזו שעליה מבוססת הרפואה הסינית כולה, הדוגלת בהחזרת אנרגיות הגוף לאיזון אופטימאלי. תהליך הזקנה של העור הוא תהליך טבעי ובלתי נמנע, אולם בשל קצב החיים המהיר בו אנו נתונים, הלחצים שמתלווים לכך, הזיהום הסביבתי לו אנו חשופים ומחלות כרוניות שאנו נוטים לפתח, מואץ התהליך אצל רובנו. כך, ככל שאנו מתבגרים מופחתת כמות הצ'י והדם שזורמים לפנים, וכתוצאה מחוסר הזנה מספקת מתייבש בהדרגה עור הפנים ומתחיל להתקמט.

טיפול ברפואה סינית להצערת עור הפנים יכלול ברובו כמה חלקים. ראשית, יעשה דיקור בחלקי הגוף השונים על מנת לחזק ולאזן את הגוף לקראת הטיפול. בהמשך יעשה דיקור במחטים זעירות במיוחד באזור הפנים, עיסוי רקמות עמוק בעזרת כלי עיסוי סיניים מסורתיים, שמנים ארומתרפיים כמו קלנדולה, חוחובה, אובליפיכה המפורסם, שקיות צמחים חמות, חומצה היאלורונית יכנסו גם הם לפעולה.

כל אלו יחד ובנפרד מעניקים לעור הפנים זרימת דם משופרת, מסייעים למיצוק העור ומעניקים לו מנת חמצן טובה.
אלו היוצאות מטיפול כזה מדווחות על עור פנים זורח ומחייך ותחושה רעננה בכל הגוף.

טיפול רפואה סינית להצערת עור הפנים ניתן להשיג בילאנג ילאנג, בית לרפואה שלמה, באבן יהודה.

בילאנג ילאנג בית למטפלים מומחים ניתן למצוא גם טיפולי כירופרקטיקה, רפלקסולוגיה, טיפולי פריון טבעיים, עיסוי רפואי, רקמות עמוק, ספורטאים, שיאצו וטווינא, עיסוי שוודי, שוודי משולב, ורפואה סינית.

מאת: טומי פישר, Dip. Ac מטפל מוסמך ברפואה סינית מסורתית ודיקור קוסמטי.