etuet

בתקופת ההיריון הגוף עובר שינויים רבים שחלק ניכר מהם בא לידי ביטוי במכאובים, חוסר נוחות וירידה כללית ברמת האנרגיות. התוצאה היא תשעה חודשים שעבור חלק מהנשים יכולים להיות אתגר לא פשוט בכלל המשנה באופן מהותי את שגרת החיים ולא אחת מסתכמים באי נעימות משוועת.

נשים רבות סובלות מתסמינים רבים הכוללים בצקות, בחילות והקאות, קושי בשינה, כאבים בצלעות במהלך היריון ומתסמינים נוספים שהופכים את ההתנהלות הפשוטה והיום יומית למאבק של ממש.
מרביתן של התופעות נתפסות כחלק טבעי, בלתי נפרד ואפילו הכרחי במהלך ההריון, לכן כמעט ואין פתרונות יעילים ברפואה המערבית לחוסר הנוחות שנוצרת במהלך תקופה זו. הרפואה המשלימה, לעומת זאת מתייחסת לכל מכאוב או חוסר נוחות כתסמין של מקור מסויים שניתן לטיפול כך שגם במהלך תקופת ההריון יש בידי הרפואה הסינית הכירופרקטיקה וטיפולים נוספים ברפואה המשלימה את הכלים והאפשרות לסייע, להקל על הכאבים ואי הנוחות ולשפר את איכות החיים.

 

 

כאבים בצלעות כתוצאה משינויים במערכת הנשימה במהלך ההיריון

עם גדילתו של הרחם והתרחבות איזור הבטן נוצר דוחק על הסרעפת כלפי מעלה. התווספות המשקל בחלק הקדמי של הגוף יוצר עומס על הגב שתוצאתו –החלשות, שני הגורמים הללו מובילים לתהליך של קריסה בבית החזה, דבר שמקשה על תהליך הנשימה ויוצר כאבים בצלעות ובבית החזה.

טיפולי רפואה משלימה להקלה על כאבים בצלעות בהיריון

בעזרת עיסוי מקצועי וממוקד ניתן להקל על הכאבים הללו, לשחרר את איזור בית החזה והצלעות ולסייע לאיזור להיפתח לטובת תהליך נשימה טוב יותר. חשוב מאד, אם כי- לוודא שהמטפל הינו מוסמך לטיפול בנשים בהריון, אדם שיודע היכן ניתן והיכן אסור לגעת.
דיקור סיני, לחיצות והקפדה על תזונה יכולים לסייע באופן ניכר על אי הנוחות והמכאובים שמאפיינים הריון. כל פעולה שאותה תחליטי לבצע חשוב שתעשה בליווי של איש מקצוע שידריך ויבצע בקרה לכל אורך הדרך.
כירופרקטור יכול לאבחן ולומר מה הגורם לכאב, כירופרקטיקה מתייחסת לעמוד השדרה בפרט ולשלד בכלל, כירופרקטור מומחה לנשים הרות מכיר ויודע מה השינויים הגופניים שאשה עוברת במהלך ההיריון כהכנה של הגוף ללידה. טיפול כירופרקטיקה במהלך ההיריון נמצא כמועיל מאוד לנשים רבות אשר סבלו ממכאובים שאילצו אותן לשכב במיטה.

הטיפולים המומלצים לכאבים בצלעות בזמן היריון הם:

טיפולי שיאצו

תזונה נכונה בהיריון

טיפולי כירופרקטיקה

השאירי לנו את התאמת הטיפול הנכון ביותר לכאב ממנו את סובלת! התקשרי – 09-8991818 או מלאי פרטים וניצור איתך קשר בהקדם





    היריונית, מוזמנת להצטרף למועדון הריון ולידה של בית ילאנג ילאנג, המעניק סל טיפולים משובח ביותר לתקופת ההיריון ובעקבותיו.