balerinaמ. רקדנית מקצועית, תלמידת מגמת מחול באחד מבתי הספר הטובים בארץ. הגיעה לילאנג ילאנג לאחר שביצעה תנועה לא נכונה תוך כדי הופעה בתוכנית טלוויזיה בה השתתפה.

מאחר והייתה בהופעה היא לא הרשתה לעצמה ליפול ועוצמת התנועה הלא נכונה באה על חשבון חוליות הגב התחתון. כאשר צופים בהילוך חוזר בקטע הריקוד ,ממש קשה להאמין איך הגוף שלה ספג את התנועה הלא טבעית שנוצרה.

בהמלצת המורה לריקוד שלה הגיעה מ. לילאנג ילאנג לדר' אייל ברגר כירופרקטור מומחה לעמוד שדרה ומתמחה בפציעות של רקדנים. היא נבדקה ונמצא שיש חוסר איזון משמעותי באגן ובעצם העצה SACRUM, בחוליות הגב התחתון L4,5. כמו כן נמצאו כיווצים חזקים בשרירי העכוז ובזוקפי הגב ומתח בגב העליון, ודלקת באזור הנפילה.

הומלץ למ' על סדרת טיפולים בכירופרקטיקה כאשר בימים הראשונים עקב כאבים חזקים היא הגיעה לטיפול מידי יום. ולאחר מיכן במרווחים של ימיים.

הטיפולים התמקדו בשחרור החסימות בעמוד השדרה המותני והגבי, איזון האגן ומתיחות על מנת לשחרר את השרירים. כמו כן דר אייל ברגר ביצע כוונון ADJUSTMENT כירופרקטי של המפרקים הרלוונטיים בעמוד השדרה.

כשבוע מתחילת הטיפול מצבה של מ' השתפר מאוד והיא יכלה לחזור לרקוד. ראוי לציין שלפי האבחנה בבית החולים לאחר הנפילה המליצו לה לא לרקוד במשך חודשיים עד שתחלים.

בעזרת הטיפול חזרה מ' לרקוד כבר לאחר שבוע. שמרנו על קשר עם מ' והיא דיווחה כי היא מרגישה נהדר גם מספר חודשים לאחר סיום הטיפול.

המטפלים שלנו

לקבלת מידע נוסף על המטפלים העובדים אצלנו לחצו כאן