טיפולים אלטרנטיביים המבוססים על מגע (עיסויים שונים) יכולים לעזור לחולי סרטן בתהליך ההחלמה ממחלת הסרטן על ידי הקלה על סימפטומים גופניים ונפשיים.

 

על מנת לא לעודד יצור תאים חשוב להתחיל בטיפול האלטרנטיבי מינימום לאחר חצי שנה מתום הטיפולים הקונבנציונליים מאחר והעיסויים ממריצים ומניעים פעילות תאים. טיפולי רפואה משלימה מסייעים לפן הנפשי של החולה, בחיזוק, קבלה והשלמה. המטפלת מעניקה טיפול תומך לנשים בכלל ולאחר כריתת שד בפרט, במטרה לסייע להם בחיזוק הדימוי העצמי והזהות הנשית שלהן, הטיפול הוא חלק מהתמיכה בגוף וחיזוקו בשלב זה של ההחלמה באמצעות המגע שהוא חלק בלתי נפרד מטיפולים אלו. חשוב לציין כי התאמת הטיפול למטופל ולסוג הסרטן היא שלב חיוני לפני תחילת הטיפול מאחר וקיימים סוגי סרטן אשר אסור לטפל בהם בשיטות אלו כגון: לוקמיה.

 

ילאנג ילאנג הבית לרפואה שלמה הינו מרכז ייחודי שנפתח במושבה אבן יהודה אשר בשרון ומציע מגוון טיפולי גוף המבוססים על מסורות קדומות כאשר כל מטופל מאובחן ומופנה למטפל (והשיטה) בהתאם לצרכים האישיים שלו. המרכז הוקם על ידי זיוה וניר תירם.ניר תירם הוא בן למשפחת מטפלים ותיקה וידועה בחדרה. סבתו טיפלה באנשים ורקחה תרופות, אביו מטפל מלידה ואחותו רפלקסולוגית המתמחה בטיפולי פריון.